افزایش دانش و مهارت های شخصی ؛ توسعه اجتماعی

Instagram : @MohsenTohidy

MohsenTohidi.ir

  • ۱
  • ۰

آدمهای بیشعور اینجوری معذرت میخوان:

 

-ببخشید ولی تو اشتباه متوجه شدی

-ببخشید ولی تو زیادی حساسی

-اگه راحتت میکنه بیا میگم ببخشید

-من میگم ببخشید ولی چیزی که گفتم حقیقته

-ببخشید من عصبانی بودم و اون حرف رو زدم اما تو نباید بری رو مخ من

و بدترینش: وانمود کنه که هیچ اتفاقی نیفتاده

دقیقا مثل کتاب بی‌شعوری خاویر کرمنت میگه:

«بی‌شعورها قابلیت شگفت انگیزی برای دیدن تنها یک وجه از هر مساله‌ای رو دارن، همون وجهی که منافع اونا رو تامین میکنه»

 

 

  • ۰۲/۱۱/۱۱
  • Mohsen Tohidi

ادب کردن

بیشعور

بیشعوری

فرهنگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی