افزایش دانش و مهارت های شخصی ؛ توسعه اجتماعی

Instagram : @MohsenTohidy

MohsenTohidi.ir

  • ۰
  • ۰

چرا محصولات ایرانی با ریبرندینگ و پکینگ و فرآوری توسط کشورهای دیگر در بازارهای جهانی به چند برابر ارزش پایه فروخته می شود و به کل ایران سهمی ناچیز و یا صفر در جریان جهانی محصولات دارد ؟ 

 

به دلیل فقدان موارد ذیل :

1_کسب و کار نوین یعنی ارتباطات، رسانه و شبکه سازی 

2_صادرات فناوری است و ما عرفی و عادت محور فعال هستیم 

3_عدم استفاده از دانش 

4_نبود زنجیره تامین و ارزش صادرات محور 

5_نگرش و رفتار ناکارآمد بیزینس'من های ایرانی 

6_ناکارآمدی اتاق های بازرگانی و سایر نهادهای تسهیلگر بخش خصوصی مرتبط با صادرات

7_نبود زنجیره خدمات چهارگانه از مبدا تا مقصد برای مشتریان صادراتی 

8_نبود بیزینس مدل هوشمند برای همکاری با مشتریان کلیدی شریک در بازار هدف صادراتی

9_نبود زنجیره خدماتی، تسهیلگر و توسعه دهنده حرفه ای محصولات صادراتی  

10_کوچک بینی بزرگان صادراتی و ضعف عمده ایشان به دلیل پندار غلط و عدم توجه ایشان به خلق اکوسیستم بین المللی با حضور صد هزارها فعال 

11_نبود زنجیره فروشگاه های فیزیکی و یا دیجیتال کوچک،متوسط ، بزرگ ایرانی در بازارهای هدف صادراتی

12_نبود رسانه های فعال اینترنتی بین المللی به زبان های زنده دنیا 

13_ عدم استفاده از شبکه های انسانی در بازارهای هدف صادراتی

  • ۰۰/۱۱/۲۳
  • Mohsen Tohidi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی