افزایش دانش و مهارت های شخصی ؛ توسعه اجتماعی

Instagram : @MohsenTohidy

MohsenTohidi.ir

  • ۱
  • ۰

9 جمله که میتونید برای تعریف از دیگران استفاده کنید :

1- خیلی مهربونی.

2- شجاعتت برای دفاع از چیزی که واست مهمه واقعا ستودنیه.

3- اعتماد به نفست باعث میشه اعتماد به نفس منم بیشتر بشه.

4- صداقتت قابل تحسینه.

5- اینکه میتونی برای هرچیزی حد و مرز قائل بشی و از خودت مراقبت کنی رو تحسین میکنم.

6- تو شنونده فوق‌العاده‌ای هستی؛ همیشه حس میکنم درکم میکنی.

7- تحملت مواقع مواجهه با مشکلات واقعا قابل تحسینه و من میتونم حین مشکلاتم بهت تکیه کنم.

8- نظرت برام ارزشمنده و بهت اعتماد دارم‌.

9- از اینکه میتونم کنارت خودم باشم ممنونم.

 

  • ۰۲/۰۶/۳۰
  • Mohsen Tohidi

نظرات (۱)

  • می‌نویسم از خودم
  • بنظرم کم کاربردترینهاشون 2،4 و 9 هستند :)

    پاسخ:
    بله نظر منم همینه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی