افزایش دانش و مهارت های شخصی ؛ توسعه اجتماعی

Instagram : @MohsenTohidy

MohsenTohidi.ir

  • ۰
  • ۰

یکى از اشتباهات رایج ما در ارتباط اینست که به جای اینکه رک و راست حرفمان را بزنیم و احساساتمان را بیان کنیم در پی این هستیم که به شیوه اى ماهرانه و در لفافه حرف دلمان را با جملاتى با مضمون "تو در حق من ظلم کردى"

"من قربانى هستم"

"سعى کن ظلم به من نکنى"بزنیم 

متاسفانه برچسب هایى که پیام تو بدی را به فرد مقابلمان منتقل مى کنند اورا ناخودآگاه در ورطه ى بد بودن مى برند و در صفت بیان شده تقویت مى کنند 

حالا با خودت رو راست باش دوست من !

چقدر از جملات :

تو بى مسئولیتى

تو قدر نشناسی 

تو بی مهر و محبتى 

تو بی لیاقتى 

تو وجدان ندارى 

تو بى کفایتى 

تو بدقولى 

تو من رو دوست ندارى 

تو براى من ارزش قائل نیستى 

و ...

استفاده می کنی ؟؟؟

حالا که مى دانى تکرار این جملات باعث مى شود فرد در صفات ذکر شده تقویت شود آیا تکرارشان مى کنی ؟!!!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی