افزایش دانش و مهارت های شخصی ؛ توسعه اجتماعی

Instagram : @MohsenTohidy

MohsenTohidi.ir

  • ۰
  • ۰

اول بگو ببینم تفاوت افکار و باورها رو میدونی؟

 

۱ . فقط در شهرخودم ماندن سبب آرامش من / خانواده ام نیست ؛ هرجای کشور می‌توانم ثروتمندی با آرامش و آسایش کامل باشم

 

۲ . مردم همه ایران مردم خوب و با صفایی هستند

 

۳ . من توانایی آن‌را دارم که در هرجایی که کار کنم بهترینِ آنجا باشم

 

۴ . من در روابط اجتماعی بیشترین توانایی را دارم

 

۵ . من بسیار صبور و خوش اخلاق هستم ، چه در خانواده چه در محل کار

 

۶ . من آن‌قدر ثروت دارم که هر لحظه که بخواهم در هرجای ایران می‌توانم باشم و بمانم

 

۷ .شکرگزاری بیشترم باعث افزایش ثروت و آرامشم است. 

 

شما هم چند تا جمله در مورد باورهای ثروتساز توی کامنت‌ها بنویسید ‌  

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی