افزایش دانش و مهارت های شخصی ؛ توسعه اجتماعی

Instagram : @MohsenTohidy

MohsenTohidi.ir

  • ۰
  • ۰

کینه چیزیست شبیه شمشیر دو دم . هم تو را از درون نابود میکند و هم خطر نابودی او را بدست تو افزایش میدهد ،خواه جانی و خواه ترور شخصیتی .

گاه نمیشود کاریش کرد . لاجرم باید با نابود کردن خودت او را نیز ذوب کنی‌ . عقل از پس این مسئله بر نمیآید!

راهکار چیست‌؟ کینه را در درون رها کنی آخرش می‌شود فشار خون و سکته و مرگ ناگهانی... .

بگذریم ؟ 

قلبم میسوزد ، تیر می‌کشد‌. سخت ترین رها کردن است.

اما مرگ یکبار شیون نیز یکبار . فریاد خاموشی از درونم می‌گوید : "رهااااا کن" . دنیا نیز صاحبی دارد . مادامی که تو پی گوشمالی وانتقام هستی منبع کائنات دست روی دست میگذارد و فقط تو را تماشا می‌کند . اما مادامی که رها کنی ،‌ جمع کائنات دست به کار میشوند ‌. آخر قانون‌شان اینست که عدل برپا باشد . اگر کسی به من ظلم کرد این عدل از تراز خارج می‌شود ، باید بروند و ظلمی که به تو کرده را جبران بکنند تا مجدد دنیا به تعادل برسد .

پس‌میبوسم و رها می‌کنم . خیلی برای آرامشم کار دارم . وقتم پر است. همه دنیا منتظر شادی های من است . طلب دارم . میخوام طی مسیر کنم . مسیری که از بالا رفتن از کوه های سختش لذت می‌برم . دنیایی که در برابر همه خواسته های من یک جواب دارد : "بله قربان" . پس از این دنیا لذت و ارامش‌ میخوام.... . نشنیدم ، دوباره بگو "بله قربان" .

پس بقیه کارها با تو .

#قانون_رهایی

  • ۰۳/۰۱/۲۳
  • Mohsen Tohidi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی