بسیاری از کسب و کارها صادرات محور ایرانی در قیمت گذاری محصول به دنبال جبران هزینه و انتفاع هستند ،
در حالیکه باید به دنبال نشان دادن ارزش محصول در قیمت گذاری باشیم .
بسیاری از کسب و کارها صادرات محور ایرانی در قیمت گذاری محصول به دنبال جبران هزینه و انتفاع هستند ،
در حالیکه باید به دنبال نشان دادن ارزش محصول در قیمت گذاری باشیم .
ترند بازار جهانی ، ایمنی و بهداشت
رویه بیزینس های صادراتی دنیا، استفاده از دانش و فناوری
متد کسب و کارهای صادراتی دنیا ،خلاقیت و نوآوری ارزش ساز
کسب و کارهای ایرانی در تجارت جهانی
نمی توانند فصل بعدی زندگی خود را شروع کنند
...اگر همچنان در حال خواندن فصل های قبل حیات خود باشند .
چالش ثروت افرینی در تجارت نوین جهانی این است که
قدر بازار مشتریانت را فراتر از رقبایت بدانی
و در عین حال خود را وابسته به یک بازار نکنی
و همزمان به صورت هیبریدی بازاریابی و بازارسازی داشته باشید.
در تجارت جهانی هوشمند باید در بستر "باز کردن ذهن" مشتریان هدفتان را مجاب کنید که دیدگاههای خود را به بوته نقد بکشند و تصمیم گیری ها جدید داشته باشند.
به عنوان یک کسب و کار در سایز کوچک ، متوسط و بزرگ
مبدع هنجارها خلاق و نوآورانه ارزش آفرین در بازار باشید
هیچوقت هیچ چیزی اونجوری که دوست داری پیش نمیره
نه کار و شغلت ، نه آرزوهات ، نه برنامه هات ونه حتی مسائل خانوادگیت،
اما این به خودت بستگی داره که در نهایت بهشون برسی یا نه... به کمترش یا به بیشتر از اون خواسته ت .
اتفاقا دل گرفتگی
یک نوع خسوف درونی ست
که تو باید بچشی و تحملش کنی
تا دیگر خورشید قلبت را به هر سیرت و صورتی
نچرخانی .
قدر این دلی گرفته است را بدان ؛ دارویی ست بهتر از کیمیا.
MohsenTohidi.ir
اگر کسب و کاری تجارت جهانی را دیدید که فروش و درآمد و سودآوری فراتر از حد متعارف داشت،
حتما از او بپرسید که سازمانش چه قدر مسلط به انواع دیپلماسی عمومی و هم چنین مسوولیت اجتماعی هستند.
تا وقتی ما به دنبال خوشحال شدن و راضی کردن خودمان باشیم، هیچگاه به رضایت وخوشحالی عمیق نخواهیم رسید...!!
اما اگر بنا را بر این بگذاریم که دیگران را خوشحال کنیم ، آنگاه خوشحال تر خواهیم بود
خوشحالی و رضایت انسان وقتی به حد نهایت میرسد که هر لحظه به دنبال رضایت وخوشحال کردن پروردگار باشد .