صادرکننده ایرانی امروز محصول محور است در حالیکه باید مشتری محور باشد
صادر کننده ایرانی امروز ارتباطات بیزینسش بازرگان محور است در حالیکه باید حضور محلی بازار محور باشد
صادر کننده ایرانی امروز با فرهنگ بازار ایران در حال تجارت هست در حالیکه باید الگوهای فرهنگی و رفتاری بازار هدف را دنبال کند
صادرکننده ایرانی امروز به دنبال سود بالاست در حالیکه باید دنبال سود کم و خدمات عالی در بازار هدف صادراتی و گردش مالی بالا باشد
صادر کننده ایرانی امروز تجارتش یک فرایند خطی است در حالیکه باید یک سیستم ارزش باشدد
صادرکننده ایرانی باید تمام مجوزهای جهانی را برای صادرات موفق داشته باشد
صادرکننده ایرانی باید سیستم ترویج کننده ، توزیع کننده ، وصل کننده ، آگاه کننده توانا کننده در بازار محلی داشته باشد
صادرکننده ایرانی باید توانمندیهای کشور هدف خود را در بازار ایران و سایر کشورهای واردات کند
صادرکننده ایرانی باید شرکای کلیدی محلی در بازار هدف صادراتی داشته باشد
صادرکننده ایرانی باید به توسعه مسوولیت اجتماعی خود در بازار هدف توجه کند
- ۰۰/۱۱/۲۷