افزایش دانش و مهارت های شخصی ؛ توسعه اجتماعی

Instagram : @MohsenTohidy

MohsenTohidi.ir

  • ۰
  • ۰

یک نفر پرسیده : تو که چند سال بدون توقف حداقل یک بار در روز یک جمله هم شده می‌نوشتی... الان چه اتفاقی افتاده که یکی بود یکی نبود شده پست‌هات ؟!

 

جواب :

هیچی تقصیر خود سایت بیان هست ‼️

من‌حیث‌لایحتسب... داره اتفاق ۳۱۲+۱ <= ۱۹۷۰۰۰ رخ میده .

و من در درخت بهشتی غرق شده ام . 

درختی بواسطه ورود به حریم و اندرونیِ سلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا .

 

پس از سه بار نزدیک شدن تا مرزِ در آغوش کشیدنِ حضرت عزرائیل... اکنون ماموریت امروز در حریمِ فوق الذکر و با مکملی از رایحه باغ بهشتی . 

 

شاید از هرس و مراقبت کردن شروع و با بوییدن شکوفه هایش ادامه پیدا کند . 

 

گفت پایان چطور ؟ 

گفتم‌ : اسم‌ش مهدیار است . 

 

نظرات (۴)

من که نفهمیدم چی شده 

ان‌شاءالله خیره

پاسخ:
خیره که چه عرض کنم
یه چیز خیلی بالاتر .

راستی بهتر از خیر چی میتونیم داشته باشیم؟

خیر خودِ بهترینه.

  • می‌نویسم از خودم
  • بلا دور باشه

    ان شاالله که بهبودی حاصل شده

    پاسخ:
    اگه دیگه خوب نشه چی؟؟
  • می‌نویسم از خودم
  • اطرافم انقدر که آدم بیمار میشناسم آدم سالم نمیشناسم

    خوب نشه آدم باید بپذیره که سبک زندگیش قراره تغییر کنه

    ما در شرایطی خلق شدیم که در اکثر موقعیتها چاره ای جز پذیرش نداریم

     

    بنظرم ایمانی که در شرایط سخت بکار نیاد کلا قرار نبوده بکار بیاد...

    پاسخ:
    تقریبا با کلیات حرف‌تون مخالفم .
    تجربه‌ ثابت کرده که هر فرد خالق آینده خودشه . چه بد و چه خوب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی