افزایش دانش و مهارت های شخصی ؛ توسعه اجتماعی

Instagram : @MohsenTohidy

MohsenTohidi.ir

  • ۰
  • ۰

«به خودم کمک میکنم»

این جمله رو باید در مورد بیشتر کارهای زندگیت،به کار ببری! 

حالا این،به خود کمک کردن یعنی چی؟

یعنی اگه رابطه، کار و رفتاری به سلامت روانتون کمک نمیکنه و حتی به مرور بهتون آسیب میزنه؛ یعنی اون یک انتخاب اشتباهه که بر اساس صدای ناسالم درونیتون گرفته شده.

باید به خودت کمک کنی،تا "احساس بهتری" داشته باشی،منطقی تر فکر کن و بتونی هیجاناتت رو مدیریت کنی.

پس همیشه به جواب این سوال فکر کن آیا من به خودم کمک میکنم؟

  • ۰۳/۰۳/۲۱
  • Mohsen Tohidi

احساس

حال خوب

رابطه

رفتار

نظرات (۱)

جهان بر مدار ما نمی چرخه ها ..... 

به جای این بهتره بپرسیم : آیا رضایت خدا با این کار حاصل میشه یا نه ؟

 

این چیزیه که در اصل هم به ما کمک می کنه هم به جهان پیرامونمون

 

پاسخ:
ما خالق آینده خودمون هستیم.
که اگر این نبود قدرت آزادی و اختیاری که حضرت حق به ما دادند بی معنی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی